Vi är tillbaka, med massor av motivation

Hallojsan, nu är vi tillbaka här ännu en gång men denna gången ska vi forstätta blogga ett bra tag framöver:)
Det har hänt en hel del under tiden vi varit borta, men ska försöka sammafatta min del så får Amanda berätta allt som hänt hos henne.
Vi börjar väl med att jag tävlandet detta året, har ju som sagt varit i Helsingborg v.1 med Leo & Arre.
Filmen från LA på Leo
Sedan va vi i Flyinge med alla tre här kommer film på dom:
Leo:
Arre:
Queen:
Sedan va vi på scandinavium, va med otroligt roligt ridfolk! Men va såklart mycket med Amanda och vi hade super roligt:)
Tillbaka till tävlandet så va vi i Billdal på första omgången i eliten då jag och Arre tyvärr fick ett nedslag och laget slutade 6:a. Dagen efter va vi i Lillhagen där jag hoppade MVSB & debut i MVSA med Leo.
Va nolla i MVSB:n men precis utanför placering och i våran MVSA debut så rev vi sista hindret i grunden men sjuukt så roligt det va, och sååå fin han va! Helt otrolig ponny:)
Nu till helgen är det tävling i Manntorp med Leo & Arre. Leo går MVSB & MVSA och Arris går LA & MVSB:)

Kommentarer
Postat av: erika

Åh så roligt att det går bra med Leo. Ser kanonfint ut! Det var jag som ägde honom innan Sandra, så jättekul att kunna följa er här :)

2012-03-23 @ 20:36:47
URL: http://www.majimka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0