Inte mycket gjort på denna dagen;)

Denna dagen har inte sett ut mycket mer än att jag gick upp vid 11 hemma hos Inez, vi käkade frukost och sedan ut i stallet va vi vid ett ungefär tog in hennes hästar eftersom det regnade och sedan så åkte jag hemåt.
När jag var hemma så gick jag ut och gav dom små hästarna lite mat och sedan har jag inte fått gjort många knop.
Haha lite skönt med slapp dagar oxå faktiskt, men imorgon blir det full rulle:) Ska först harva manegen sedan trimma tre små pollar och sedan får vi se om jag tar och klipper någon häst, alla hästar ska iallafall klippas innan tävlingen till helgen:)

Men vi tar och höres lite senare!



Världens bästa Karin & världens bästa Queen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0