Underbar dag full med hästar

Har just kommit in efter att ha hållt igång hela dagen! Först på morgonen tog jag och mamma lite sovmorgon och gick upp vid 8 ungefär var ute i stallet vid strax innan 9 då hade  mamma en hoppträning och jag släppte ut och gav härstarna hö. Jag mockade hela inne stallet och mamma dom 3 där ute gjorde färdigt hela stallet sedan åkte vi in till Kungsbacka för att rida Matildas hästar det gick bra pigga som sjutton var dom båda två! Sedan fick vi köra förbi Börjes för vi behövde köpa korn till Queen. Hem och äta lunch sedan gjorde jag iordning Queen och jag och Agnes skrittade ut i 40-50 minuter sedan var det några i stallet som hade lite frågor om lite olika grejer så vi hade ett såkallat stallmöte och det gick bara fint. Sedan gick jag ut och putsade alla grejer, jag borstade och gjorde fint Pocke och gick ut och betade honom ett liten stund. Och nu är jag färdig och är inne ska strax duscha och byta om för att åka på middag hos våra närmaste vänner. Dom som jag tränar Queen för, Malin har nämligen ridit Queen :)

Ha det bra hej så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer eran hemma utrustning ut?

2011-10-23 @ 18:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0