Presentation

Hej, vad roligt att ni hittat hit. Mitt namn är Cajsa Soberon och jag är 13 år. Jag kommer driva denna blogg tillsammans med en av mina närmaste vänner Amanda Ingemarsson.
Tänkte dra en liten presentation om mig själv:
Jag heter ju som sagt Cajsa Soberon och jag är 13 år, jag bor på en hästgård en bit untanför Göteborg. Här bor jag med min bror Calvin som är 16 år min mamma Ulrika Bidegård och såklart min två hundar. Jag tar emot hästar för tillridning och försjälning och har ridit och tävlat ett par hästar nu genom åren.
För tillfället har jag en B-ponny vid namn Rinroe Rock It som jag ska tävla bara ett litet tag. Pocke som han kallas här hemma är en gammal rutinerad ponny som Felicia Hultberg och Julia Fredholm tävlat och nu var det våran tur.
Pocke har jag haft i ungefär 3 veckor och vi har hunnit tävla två tävlingar med fina resultat.
Pocke är en 14 årig valack imp från Irland.

Pocke i Laholm förra helgen där vi debuterade MVSB.




Sedan har jag även en super fin D-ponny vid namn Equus Queen


Denna fina ponny har jag en stor ära som får rida, hon är inte lätt men när man kommit på henne är hon en riktig dröm! Queen har jag haft nu i kanske 2 veckor och vi har redan hunnit med att tävla två gånger. Denna ponny kommer jag lära mig så otroligt mycket på och det gör jag redan för varje dag jag rider henne!


Queen är ett 17 årigt sto med så mycket kapacitet och erfarenhet

 Queenis i Laholm där vi fick fina resultat


Queen & Jag




Hoppas ni kommer gilla det vi skriver om!


/Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0