Hästarna färdiga

Hästarna är trimmade och nu är det bara plugg resten av kvällen så skönt med en veckas lov sedan!


Pappa hämtade mig från skolan och han hade med sig två nya super snygga vinter jackor! Hem byta om och äta sedan ut och rida Queen red henne för mamma en liten sväng. Hon är väldigt pigg nu förtiden men mycket bättre idag men hon är riktigt stel i höger sidan så den jobbar vi mycket med!





Sedan var det Pocke och han gjorde jag inte så mycket med utan bara trimmade och red runt lite han var mycket fin och alltid så rolig att rida :D






Imorgon är det hoppträning för Malin med Queen och Pocke ska vila för jag ska klippa han imorgon då han ser ut som en nallebjörn. Haha nej nu måste jag plugga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0