hästar jag haft

Haar haft en del hästar genom åren men här är iaf några :)



här är min lilla favorit! Posters Aglo " Agge" köpte vi när han var 5 år och sålde han när han va 11 så han står mig nära! Från att inte kunnat något till placeringar upp till msv och vara så liten, då är man bäst!





sen kom rocky! Sweet rocky som han hette var en ponny med enorm kapacitet men då han var lite galen sålde vi han vidare ;)



sen red jag 2 ponnyer som heter scooby och samantha som vi skulle köpt!

sen red jag tom åt emelie zakrisson också, en rolig ponny fast ganska rädd av sig! så himla fin :)



När vi stod i ett stall red jag och tävlade massa hästar, kommer faktiskt inte ihåg så många ;)

sen kom Lurvas tror jag!



sen fick jag min nuvarande ponny Brolötens Cloetta! en häst jag älskar otroligt mycket!





Sen under tiden jag haft mina egna hästar har jag fått tävla andras hästar vilket är super kul!
Jag fick hem stålis, en underbar kille som hoppade allt!





Sen nu har jag Poetic byron som alltid har varit en lite favorit!



Har även storhästen men har inga bilder direkt på honom! detta var iaf några hästar jag har/haft! kommer jag på fler ska jag lägga ut dom :)



Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0