Färdig med stallet

Är nu inkommen från stallet och har haft fullt upp hela dagen! Underbart! Första så gjorde vi stallet släppte ut mockade la in mat fyllde på mat gjorde vatten osv. Sedan red jag Pocke och Ida (praktikanten) en annan häst i stallet. Vi skrittade ut en sväng. Sedan var det lunch dags för oss och hästarna och sedan efter det har det bara rullat på fram tills nu! Jag har trimmat Queen plus två andra hästar gjort mina två ponnysar snygga och fina, putsat allt och lagt ut allt som ska med! Så nu är allt färdigt:) Blogg.se är inte riktigt på min sida och det går inte att ladda upp bild så ni får vara utan bild idag tyvärr. Hörs senare! /Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0