Färdig för dagen:)

Så nu har jag precis kommit in från stallet då jag trimmat båda mina underbara ponnyer. Jag började med Queen och mamma satte upp lite små grymnastik hinder. Queen är inte den som man kan sitta och harva markarbete på med skänkel vikningar och massa sådana grejer utan hon är gammal och rutinerad och vet vad hon behöver göra och inte. Så ett kort men väldigt bra pass blev det idag! Sedan var det den lilla gangstern Pockes tur och shit vad fin den lilla rackaren var i slutet! Så nu har jag fått i mig lite mat och ska ut till stallet igen och kolla på mammas träning. Världens sötaste B-ponny som stod här i somras ska idag träna med sin lilla ryttare Felicia.


Här är Spunk som han heter fast med sin gamla ägare Hugo:)


Hörs senare! Ciao


/Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0