Dagen

Hallå alla bloggläsare(kanske inte så många) Kom nyss in från stallet och allt är nu färdigt, har mockat alla boxar med mamma och fixat mat vatten och allt som ska göras!
Nu är vi inne och käkar lite grann ska strax ut igen då mamma ska ha en hoppträning sedan ska jag gymnastik hoppa båda mina små pollar!
För övrigt hoppas både jag & Amanda att våran header kommer upp idag så det blir lite snyggare:)
Nej nu ska jag sluta detta tråkiga inlägg, ni får gärna ställa massvis med frågor och vad vi ska skriva om. Ska även skynda på Amanda så att hon börjar blogga idag, men nu är on på storhäst tävlingar i Båstad så hon hör nog av sig i eftermiddag!
Hörs senare:)

Min söta lilla hund fick stå för bilden idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0