Amanda Ingemarsson

Hej alla läsare!

Mitt namn är Amanda Ingemarsson och mitt liv är hästar! Jag är 16 år och rider både storhäst och ponnys. Jag kommer driva den här bloggen tillsammans med en nära vän vid namn Cajsa Soberon som redan börjat blogga:-)Jag går första året på frisör-linjen och stormtrivs! Nästa sommar har jag en liten dröm om att få åka till Tyskland och jobba, vem vet? så kanske de blir!Jag bor i en villa med stall utanför varberg tillsammans med min familj och alla mina djur. Just nu har jag möjligheten att rida väldigt fina hästar som tävlar på hög nivå med framgångar. Jag rider och tävlar just nu 4-5 hästar men har fler på ingång! Jag har just nu en egen häst som är en c-ponny. Brolötens Cloetta som hon heter är en ponny som står mig varmt om hjärtat! Vi har vunnit allt upp till och med msv A och vi tävlar på SM-nivå. Nu i höst siktar vi på många placeringar och kanske en placering på SM. Jag rider och tävlar Poetic Byron också som är en c-ponny med några år på nacken. En häst jag gillar starkt som gjort allt, Han har fått tillbaks lusten igen vilket glädjer mig. Tidigt i somras fick jag ett erbjudande om att tävla en storhäst som är efter Quite Easy. Belive in bell som han heter gillar jag riktigt mycket och är den perfekta junior hästen. Han är 9 år och visar redan bra resultat, han har allt framför sig och ska bli så kul att få utvecklas tillsammans med! Detta var lite om mig och här i bloggen kommer jag skriva om min vardag, skolan, hästarna, tävlingar och massa annat kul! SÅKLAAART kommer jag skriva om och med Cajsa också, ska bli så himla kul :) Ha de så gott så länge så ska jag försöka hålla mig så uppdaterad som möjligt!

XOXO Amanda ;*



Brolötens Cloetta



PS! ska försöka hitta bilder på de andra hästarna också... har mer på en annan data ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0