Tävlings säsongen 2012!

Nu kommer lite uppdatering om vad som kommer hända 2012!

Mina mål: med Cloetta så blir de att få fina rundor, många vinster och placeringar och försöka placera oss bra på SM, sen vet jag inte hur länge jag ska ha ha kvar ponny innan jag går över helt på storhäst... SÅ SVÅRT!!! men jag är nästan säker på att hon kommer va hos mig hela nästa säsong iaf :)

Med bellen blir de att fortsätta att utveckla oss! Han har verkligen visat kapacitet, vilja och prestationer på så kort tid, det kan bara bli bättre :) med den farten han utvecklas i så hoppas jag på att kunna få många fina rundor och placeringar och att även kanske få rida JSM till sommaren :)

Sedan har jag ju hästar som jag rider och tävlar lite till och från, med dom sätter jag inte upp några egna mål utan låter ägarna själv göra de!

Har satt upp rimliga men ändå utmanande mål i år och de ska bli spännande om vi kan nå några av dom iaf!
/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0