Hopptränat mina fina ponnysar!

Nu är jag hemma och har hopptränat Leo & Queen!

Började med Queen och hon har ju inte hoppat på 3 veckor då hon haft vila så jag kände på mig hur pigg hon skulle vara. Hoppade inget högt utan bara skuttade lite. Hon var förvånasvärt lugn och var riktigt fin:)
När jag hoppat en linje med ett räcke och sedan båge till ett kryss så efter det så la hon av värsta brallen så det var på håret att jag inte åkte av, men det visar bara hur fräsch hon är!




Sedan var det Leo och han var lika fin som vanligt. Super pigg och fräsch!
Han är verkligen en sådan häst som hoppar så otroligt väl och är väldigt enkel:)

image description



Nu ska jag gå ut till Arre, får se vad jag gör med honom har ingen riktig plan ännu!
Imorgon ska jag hoppa honom oxå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0