Grevagården Christmas Show

Ja igår kom vi hem från Grevagården och det är varit HELT amazing.
Har haft mina grymma ponnysar som hoppat underbart och haft fina resultat.
Har även träffat så otroligt underbart folk och har nog aldrig haft såhär roligt på ett meeting någonsin!


Vi åkte hemifrån vid 11 tiden och direkt ner till Amanda för att vi skulle åka tillsammans. Därifrån kom vi nog vid 12 tiden och bar det iväg till greva.
Vi slank in där vid fyra tiden och ut med hästarna fort som sjutton för att sedan göra iordning Bellen för Amanda skulle hoppa 120 där på kvällen.
Vi han precis och Amanda gjorde en super runda.
Vi fixade det sista med hästarna och träffade även gött folk men sedan sängen för en ny dag:)
På fredagen var min klass först och det var en LB eftersom det var första tävlingen med båda och båda två var nolla och Arre blev tvåa och Leo femma:)
Hoppade även en LA samma dag och även där var båda nolla och det blev en vit rosett var!
På fredagen där åt vi middag i resturangen och bara va med riktigt trevligt folk:) Hade enormt kul och jag och Amanda var väl i säng närmare tolv halv ett!
Lördagen hoppade jag andra klassen och även där var båda nolla och Arre fick en vit rosett.
På kvällen var det julbord, super mysigt och det var bästa kvällen på länge!
Hade så sjukt kul på kvällen så ni anar inte, bara nått vi alla måste göra om och det kommer vara väldigt oförglömligt;)
Efter att på natten suttit och pratat med två Goa tjejer gick jag och Amanda och la oss och var lagom pigga dagen efter!
Jag hoppade runt fyra tiden på söndagen en LA. Arre var nolla och Leo fick ett stop för han blev lite skraj för alla julklappar som låg bakom hindret:) Men Arre knep en andra plats:)


Kan bara sammanfatta denna helgen som helg grym med OTROLIGT grymma hästar och UNDERBART folk:D
Hoppas ni orkat läsa detta långa inlägg, men vi höres säkert imorgon:) Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0