Godkväll bloggen

Nu ligger jag i sängen och bara chillar ska strax sova då jag är mega trött!
När jag kom hem började jag med Arre och han va SÅÅHÄÄÄR pigg så det blir inge mer vila för honom ;)
Leo var inte lika pigg som jag trodde han va då han kört race i hagen idag så han gick fint :D
Queensan skrittade i ungefär 40 min och hon är väl lagom glad nu när hon inte rids så mycket utan bara skrittas:)
Men imorgon slutar jag tolv och då ska jag hem och hoppa Leo eller Arre, skritta Queen och kl 18 är det hoppträning med någon utav dom som jag inte hoppat på fm :)
Nej nu ska jag sova, vi hörs :D
SM 2011

Kommentarer
Postat av: Julia Lundgren

Fin blogg Cajsa! :D

2011-12-21 @ 19:18:49
URL: http://julialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0