Första hoppträningen

Första hoppträningen på Arre idag och han var super fin! Leo trimmade jag innan hoppträningen och han var verkligen hur pigg som helst, men blev mycket fin i slutet.
Funderar fortfarande på om jag ska klippa Leo eller inte kan inte bestämma mig;) För torsdag fm drar vi till Skövde ska bli såååå fruktansvärt roligt att träffa allt folk och bara göra det man älskar mest. Hästarna går LA varje dag och en LB på fredag oxå eftersom att det är första tävlingen! Nej nu är jag dunder trött vi hörs imorgon:)


Kommentarer
Postat av: agnes

Kan inte du berätta lite om du har några knep när du klipper dina hästar tex huvudet och med vad du klipper med? Dina hästar är så himla fint klippta!! :)

2011-12-09 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0