Sorry för klen update igår!

Hade fullt upp igår red alla 3 hästarna och hade sedan gäster på kvällen.

Jag började med att pessoa longera Queen och hon var toppen duktig. Även höger varvet som hon har svårt i jobbade hon riktigt bra!
Sedan trimmade jag Leo och han var super spänd och trippig i början men sedan va han fantastiskt fin!
Sist var det Arre som fick sig ett trimmpass i manegen och även han var väldigt spänd och kunde inte riktigt slappna av, men ändå fin!

Idag va jag så duktig och gick upp och morgonfodrade, sedan så red jag alla tre i paddocken som va full med snö!
Dom tyckte att det var sååå roligt! Leo är ju experten på att bocka, så han körde riktig rodeo;)
Hörs senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0