Mina mål, både kortsiktiga och långsiktiga.

Jag har ju lite svårare att sätta upp mål med mina hästar eftersom jag inte äger dom, och dom kan bli sålda när som helst. Så jag har inga direkta mål med mina hästar utan bara komma så långt som möjligt innan dom blir sålda och göra så bra och jämna resultat som möjligt!

Don Corleone & Aircraft är jag ju redan uppe och hoppar MVSB så dom ska jag bara fortsätta jobba med och göra bra resultat.

Fina pollen!








Equus Queen är ju en dam på 18 år som vet precis sin sak och vad hon ska göra. Hon är lite mer svårriden än C-ponnysarna så henne ska jag bara fortsätta lära känna och jobba ihop mig med. Ska nu debutera MVSB och se hur det går. Hon har ABSOLUT inga problem men vi två ska göra det tillsammans! Så tills hon blir såld ska vi bara fortsätta jobba ihop oss och bara ha roligt! Queenis kan/har gått dunder långt, så hästen vet jag kan:)




Mitt egna mål med mig själv fram över är att fortsätta jobba som jag gör, lära mig massa från duktiga ryttare/tränare. Ta varje tillfälle när jag får möjligheten att träna för andra tränare och ta åt mig och lära mig massa. Bli bättre och bättre!


Mitt långsiktiga mål med hästarna är ju rida fler SM, komma med i NM och EM lag är ju en stor dröm.
Ska även tävla mer utomlands om jag får möjligheten.

I framtiden vill jag absolut jobba med hästar! Jag vill gärna komma utomlands och jobba på något stall hos någon duktig ryttare. Jag vill gärna bli stor inom hoppningen och rida det allra största och ha fina hästar. Men det är ju inget man bara kan få serverat utan det är något man måste jobba sig till, så jag ska fortsätta kämpa som jag gör idag och hoppas att jag någon gång får möjligheten att komma utomlands.



Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du vara intresserad av att tävla en till c-ponny? 16 år, gått nationella klasser med vinster o plac i MSVB+5 länge, startad MSVA men ej placerad, kan hoppa hur högt som helst

2012-01-20 @ 19:04:21
Postat av: MOOA <3

2012-01-23 @ 19:49:21
Postat av: Moa<3

HAHA ojj den kommentaren gick inte så bra där uppe du haha men men ville bara kolla att han sköter sig lillen saknar dig cajsa puss <3

2012-01-23 @ 19:50:29
URL: http://www.nattstad.se/moaochrebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0