Trött...

Har verkligen inte haft tid att blogga idag då jag har haft fullt upp! Efter skolan var det bara snabbt hem byta om och göra iordning Queen för att åka och träna vi hann och vi var i tid. Queen va som att sitta på en bomb idag hon var super pigg och lite väl stark till en början men vi jobbade mycket lydnad efter att jag fick hoppa bana var hon så såå fin i slutet och hon hoppade hur fint som helst!

Efter träningen






Sedan när jag kom hem red jag Pocke i ridhuset med lite små hinder och han var såå himla pigg och såå himla fin! Han tyckte det var så himla roligt att få hoppa och arbeta så roligt:)








Nu har vi ätit och hästarna står också och äter imorgon ska jag rida ut på båda ponnysarna och en dag full med hästar är det som väntar! Super härligt när det äntligen är helg och man kan ägna sig till det man älskar mest:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0