Ta tag i bloggen

Nu ska vi verkligen ta tag i bloggen och uppdatera som bara den!

Idag har jag hunnit med en hel del, nu på kvällen kom Malin så hoppade jag och det gick super hon var otroligt pigg och väldigt stark! Men det gick bra och hon var riktigt fin på slutet, jag måste bara sitta still och vara kall innan hindret och intee trycka på henne för då blir hon väldigt stark efteråt.
I helgen är det Borås änglahoppet för min de. På torsdag hoppar jag en LA på Queen och på fredag hoppar jag Lilla rundan på Queen och stora rundan på Pocke. Om Pocke går nolla i den klassen på fredag så är han kvalad till SM och då kanske inte jag hoppar resten av dagarna för att spara på honom. Queen vet jag inte riktigt heller om jag hoppar kanske på lördagen men inte på söndagen för att Queen har jag inte haft länge och jag håller fortfarande på och lär känna henne och jag känner att jag vill få det lite mer stadigt på LA-LA+5 och Gadden bygger alltid högt svårt och väldigt tekniskt vilket jag tycker är väldigt roligt men jag känner att jag kanske inte vill gå in i en maxad 120 med en häst som inte är den lättaste så ska vi få problem. Utan då är det bättre att jag debuterar i Grevagården Christmas Show :) Imorgon kommer även Amanda till mig så det kommer bli mysigt, vi hörs lite senare :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0