Stallet färdigt

Stallet är färdigt för idag och jag har precis gett hästarna sitt lunch hö ute i hagen ska strax ut igen för jag ska klippa Pocke inför tävlingen. Han blir så himla svettig nu så då får pälsen ryka av! Tur att jag har så himla snälla hästar att klippa för jag klipper dom alldeles själv:) Om jag hinner jag ska longera Pocke lite efter jag klippt han för sedan ska vi åka till GFRK och mamma ska hjälpa sina elever.
Kvällen sedan bjuder inte på något speciellt roligt utan ska bara vara hemma och ta det lugnt imorgon drar jag och en kompis in till stan en sväng och sedan hem och rida ut båda mina små pollar!
Måste klippa snart hörs senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0