Hiss och Diss

Tänkte börja med att köra lite hiss och diss

Vi börjar med Diss:

Börjar med att dissa dessa två schabraken, tycker inte om dom alls faktiskt. Det är inte min stil, men som sagt det är min åsikt och det finns säkert någon som tycker om dom!




Även det här tycker att det är alldeles för mycket med den starka röda och röda skydd till. Tycker inte om när man matchar massa!





Nu till Hiss:

Dessa UNDERBARA skydden älskar dom otroligt och dom är grymt snygga. Har dom på båda mina ponnysar



Dom fantastiska Dyon tränsen, har ett sådant här på Queen och ett med slät nosgrimma på Pocke


Min fantastiska samshield hjälm (bild lånad från google så den ser inte ut så)



Det var allt för mig hörs senare :D


/Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0