Färdig med stallet

Nu har jag varit inne en stund efter att först varit i kba och handlat lite grejer till hästar och två täcken till min lilla hund och varit i stallet. Han inte rida Queen idag så hon och Pocke fick gå 25 minuer i skritten. Medans dom gick där så kvälls mockade jag alla boxar och la in hö till alla. Borstade och la på mina hästar deras natt täcken. Och nu är jag inne, har fixar med lite olika grejer och nu har jag fixat ett inlägg med alla hästar/ponnyer jag haft under några år, det kommer upp här strax! Snart ska jag ut och fodra och sedan blir det plugg resten av kvällen har två prov denna veckan.

Amandas internet funkar förhoppningsvis ikväll så att hon kan komma igång.



Jag & världens dröm ponny Petter som nu ägs av Julia Fredholm




/Cajsa

Kommentarer
Postat av: Ninni

Lilla pettson! åå va ja saknar honom!<3

2011-10-11 @ 11:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0