Hästarnas motionering

Queen fick sig en riktig ute ritt idag och fick ut och trava och galoppera uter i backarna så hon var svettig och redigt trött när vi kom tillbaka! Hon va enormt pigg både igår och idag men nu försvann nog det mesta energin!
Pocke red jag i paddocken och han var super fin och väldigt pigg, jätte bra uppladning inför SM ;)
Ja som sagt medans bloggen legat nere lite grann så har jag hunnit med en hel del. Har varit och hoppat i Borås med grymma resultat, kvalade SM med Pocke så vi åker imorgon till Helsingborg helt grymt!!
Nästa vecka ska jag vara med på en fotografen för ett grymt känt klädmärke... hehe säger inte mer;)
Men jag kommer uppdatera under helgen medans vi är i Helsingborg! På fredag hoppar jag SM kval 1 och lördag kval 2 och flrhoppningsvis final.
Men vi hörs imorgon när jag sitter i bilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0