Otroligt vilken vän jag har!

En nära vän är det bästa man kan ha och jag har dom bästa som finns!
En speciell som jag kan prata med om allt och inget är min underbara vän Maja Nyman!
Det är otroligt att det finns sådana som henne, sånna människor växer inte på träd! Vi kan ringa varann och då pratar vi i timmar om allt mellan himmel och jord, hon är så bra så det finns inte!
En sådan vän skulle alla ha och jag har turen att ha henne. Dessutom så rider hon otroligt bra och har fin fina hästar!
Så nu vet ni lite om min närmaste vän, Maja:)
image description
image description
image description
image description

Kommentarer
Postat av: Maja Nyman

Du är otroligt Bra min älskade vän! Älskar dig bästa Cajsa ! <3

2011-12-17 @ 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0