Nytt år jaaoo :))

Japp, om 52 minuter är det ett nytt år, känns faktiskt bra! nya möjligheter, tävlingar, träffa alla saknade kompisar!! Nu kollar jag på film, vi skulle ha folk här men det blev ändrade planer, för deras farmor fick hjärtinfarkt! Och vi fick veta, För nån timma sen att hon Inte överlevde ;'( fy så hemskt!
Eftersom Cajsa är hos Inez och har roligt, och jag har inte mycket för mig så jag lånade bloggen lite ;) Men iaf imorgon ska jag träffa en kompis som sen ska sova här, sen hoppas jag att Ebba o snutten kommer upp till oss på tisdag! Saknar mina sötnosar! <3
Om ni undrar nåt så kan ni slänga in en kommentar ! :DD



Wutang o jag i Ljungby, vi kom trea i MsvA :n :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0