GOOOOD JUL ALLIHOP!!

Åh äntligen är det julafton och den kommer bli mega bra!

Just nu är det fullt upp här hemma inför julaftons kvällen, med dukning mat och all möjligt som ska göras;)

Även stallet är gjort och mina hästar har fått nytt spån och massa mat så ska ta in dom vid två ungefär. Just nu står dom ute och äter hö i solen:)
Har även varit borta hos våra goda vänner och bytt julklappar så nu blev det ännu mer paket att öppna ikväll, längtar;)
Har redan nu fått tre paketer, berättar mer imorgon:)

Nej nu ska jag forsätta med allt här hemma men jag och alla mina små hästar önskar er alla en riktigt riktigt god jul!:)


Queensan sov lite på morgon kvisten;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0