Godkväll:)

Sitter nu och glor på tv, snart dax för Så mycket bättre och massa godis! Sedan ska jag ut och fodra oxå:)
Lite shopping blev det allt två julklappar till min mor och bror, träffade även idolerna:)
Efter det åkte hem och trimmade Leo super fin var han, han tyckte att det var lite jobbigt med att flytta för skänkeln idag men blev mycket bättre på slutet och jobbade på bra med den förvända galoppen:)
Sedan pessoalongade jag Queen och hon var super fin idag, men hon tycker fortfarande att höger varvet och lite svårt men bättre blev det mot slutet!
Hon fick oxå massage och laser idag och våran massör tyckte att hon kändes super fin, så det känns super inför tävlingen nästa helg:)
Imorgon ska jag åka och träna Queen i ett större ridhus och lite mer hinder, tänkte även ta med mig Leo bara för att få komma ut och hoppa lite:)

Men vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0