Äntligen lov!!

Ska börja med att be om ursäkt för ingen bloggning igår men hade inte riktigt tid!
Hästarna hoppade jag efter skolan och båda två gick mega bra!
Så nu till denna dagen. Åkte till skolan vid halv 9 och slutade 10. Så nu har vi äntligen ett välförtjänat jul lov!
Leo och Arre pysslade jag bara med idag och gick i 20 min med. Eller Leo var inte så mycket till att skritta för dom går alltid lösa så har jag godis i fickan men Leo lekte rodeo. Han gjorde alla möjliga bocksprång och allt vad han höll på med, medans Arre gick som en hund bakom mig bara för att få godis;)
Queesan hade sin sista lediga dag idag så imorgon ska jag börja jogga henne och ska börja skutta henne nästa vecka. Jag får se om hon oxå åker med till Helsingborg eller inte:D
Jag & en C-ponny jag red förra året. Debut i MVSB i Skogslotten och red halva banan utan stigbyglar;)

Kommentarer
Postat av: oliviachronwall

Fin blogg! :)

Något speciellt du önskar dig i julklapp ? :)

god jul!

2011-12-22 @ 01:19:11
URL: http://ooliviaachronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0